Szukaj w serwisie

Zarządzanie konfliktem

2 dni szkoleniowe

Uczestnicy: zarząd, managerowie wyższego i średniego szczebla

Cele szkolenia

Efekty dla uczestników

Efekty dla organizacji

Program szkolenia

1.Typologia konfliktów w organizacji czyli skąd biorą się konflikty?

2. Świadomość procesów i ról w zespołach aby lepiej zrozumieć przyczyny konfliktów

3. Co ułatwia a co utrudnia współpracę w organizacji?

4. Co menedżer i organizacja mogą zrobić aby minimalizować konflikt

5. W jakich sytuacjach może sprawdzić się dominacja i przymus a w jakich należy ich unikać?

6. Tradycyjne style rozwiązywanie konfliktów w organizacji wraz z ich negatywnymi konsekwencjami

7. Fazy kierowania konfliktem

8.Zachowania uczestników konfliktu jako proces złożony obejmujący percepcję, emocje i zachowanie równorzędne.

9. Rodzaje konfliktów w organizacji ze względu na funkcje

10. Możliwe skutki, jakie mogą być efektem konfliktu

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

Copyright 2010 COMARTIN
Created and supported by VISUALITY