Szukaj w serwisie

Praktyczny Marketing od podstaw

Treść szkolenia
Marketing jest dzisiaj istotnym składnikiem filozofii świata biznesu, podstawową orientacją menedżerską i zespołem rynkowych narzędzi zarządzania. Jest sposobem myślenia i działania, umiejętnie wykorzystującym metody poznawania i kształtowania zarówno zewnętrznego otoczenia firmy, jak i  jej organizacji dla osiągania sukcesów na rynku. Marketing to nie tylko dziedzina poznawcza ale przede wszystkim suma praktycznej wiedzy i umiejętności stanowiących o profesjonalnych atutach menedżera.  Poznaj marketing od postaw i definicji do praktycznych działań przynoszących firmie wymierne korzyści. Kurs Praktycznego Marketingu od Podstaw wprowadza w świat działań marketingowych i uczy jak budować biznes, jak wyznaczać cele i strategie marketingowe oraz dostarcza narzędzi do ich realizacji.

Korzyści dla Ciebie i Twojej firmy
Zrozumiesz czym jest marketing w dzisiejszym świecie konkurencji jak ogromny może mieć wpływ na zyskowność i przewagę konkurencyjną Twojej firmy. Zyskasz praktyczną wiedzę i narzędzia marketingowe a także umiejętność ich wykorzystania w budowie pozycji Twojej firmy na rynku.. Będziesz potrafił wykreować i wprowadzić na rynek atrakcyjny produkt, przekonać do niego konsumenta, wybrać kanały dystrybucji i zbudujesz skuteczną komunikację i długofalowe, bliskie relacje z odbiorcą. Dzięki rozwojowi kompetencji marketingowych i praktycznej wiedzy w tym zakresie Twój zespół będzie skuteczniej budował działania zorientowane na konsumenta, które zwiększą efektywność Twojej firmy i przyniosą wymierne efekty sprzedażowe.

Szkolenie przeznaczone jest dla:
Pracownicy działów marketingu,  asystenci, managerowie bez doświadczenia marketingowego. Właściciele, dyrektorzy i managerowie małych średnich firm, którzy chcą zwiększyć efektywność działań swojego przedsiębiorstwa i interesują się regułami działania przedsiębiorstw w rynkowym otoczeniu.

Umiejętności nabyte na szkoleniu:

Metodologia szkolenia

Czas trwania szkolenia:  2 dni

Program szkolenia

1.    Definicje i znaczenie marketingu

2.    Marketing Mix, definicja, znaczenie, rola

3.    Marka, jej pojęcie i znaczenie

4.    Podstawy komunikacji marketingowej: 

5.    Segmentacja rynku

6.    Analiza możliwości rynkowych

7.    Marketingowy Proces Badawczy

8.    Plan Marketingowy

9.    Strategia marketingowa,

10.    Inne formy skutecznych działań marketingowych

 

Copyright 2010 COMARTIN
Created and supported by VISUALITY