Szukaj w serwisie

Zarządzanie Marką w praktyce

Budowanie wizerunku, komunikacja, zarządzanie

Opis szkolenia
Marka to już nie tylko nazwa i logo zwracające uwagę konsumenta. To magnes, który przyciąga i utrzymuje klienta, buduje z nim trwałe relacje, budzi pozytywne skojarzenia i korzyści. Branding jest dziś sztuką budowania relacji, wyszukania najważniejszych korzyści, które wyróżnią markę pośród konkurencji, przekonają konsumenta i pozwolą zdobyć przewagę na rynku. Marki stały się elementem kultury, a dla najbardziej lojalnych klientów stały się wyrazem ich tożsamości. Marka tworzy popyt, buduje zaufanie, tworzy wizerunek, służy łatwej identyfikacji firmy i jej oferty, powinna być gwarancją jakości. Poznaj czym jest współczesny marketing marki i  jego rolę w sprzedaży produktu. Dowiedz się jak budować wartościowe marki, jak zarządzać nimi na różnych etapach rozwoju, jak chronić je przed nieuczciwą konkurencją i uniknąć podstawowych błędów w kreowaniu strategii marki  i jej realizacji.

Korzyści dla Ciebie i Twojej firmy
Dasz szansę Twojej marce wygrać walkę o konsumenta. Napiszesz koncept strategiczny dla swojej marki, potem przeprowadzisz jego badanie i dowiesz się co w koncepcie działa, a co należy poprawić. Zrozumiesz relacje między Twoją marką, konsumentem i językiem jakim do niego mówisz. Zrozumiesz  rolę współczesnej marki i zasady jej kreacji. Nauczysz się jakie kluczowe elementy stanowią o sile marki i nauczysz się budować markę w oparciu o najbardziej liczące się dla konsumenta wartości. Kurs Zarządzania Marką w Praktyce pozwoli Ci również poznać najważniejsze zasady dotyczące komunikacji marki na rynku, wyróżniające markę spośród konkurencji i budujące pozytywne relacje z odbiorcą. Poznasz zwycięskie strategie i nauczysz się je tworzyć dla swoich produktów. Poznasz proces zarządzania marką na różnych etapach jej rozwoju. Będziesz wiedział jak chronić swoją markę przed konkurencją i jak walczyć z konkurentami.

Szkolenie przeznaczone jest dla:
Warsztaty przeznaczone są dla pracowników i managerów działów marketingu firm produkcyjnych i usługowych, którzy pragną wykorzystywać w swojej pracy strategiczne podejście do prowadzonych marek i wzmocnić swoją przewagę konkurencyjną na rynku.

Umiejętności nabyte na szkoleniu

Metodologia szkolenia

Czas trwania szkolenia:  2 dni

Program szkolenia

1.    Marka produktu i znak firmowy oraz ich znaczenie w marketingu

2.    Etapy budowania marki

3.    Decyzje dotyczące nazwy marki

4.    Pozycjonowanie marki

5.    Praktyczne sposoby opisywania marki

6.    Stosowane przez firmy strategie marki

7.    Cykl życia marki

8.    Dziesięć cech dobrej marki

9.    Firmowa księga identyfikacji – formalny zapis symboli i nośnik
 

 

Copyright 2010 COMARTIN
Created and supported by VISUALITY