Szukaj w serwisie

Skuteczna prezentacja marketingowa Jak nakłonić publiczność do oczekiwanego działania

Opis szkolenia
Techniki komunikacji i perswazji, które przedstawia szkolenie Skuteczna Prezentacja Marketingowa stanowią mieszankę nowych i znanych już koncepcji zaczerpniętych z wielu dziedzin. Opierają się na powszechnej wiedzy a także na odkryciach naukowych dotyczących ludzkiego umysłu, które wyjaśniają jak umysł przyswaja informację a co za tym idzie pokazują jak publiczność reaguje na informacje przekazywane podczas prezentacji. Połączenie tradycyjnych i nowoczesnych technik komunikacji i perswazji stanowi niepowtarzalny i skuteczny system dzięki któremu Twoja prezentacja odniesie sukces!

Korzyści dla Ciebie i firmy
Po tym szkoleniu będziesz wiedział jak stworzyć przekonywująca prezentację, jakie są najważniejsze umiejętności i jak je rozwijać, jak sie dobrze przygotować i jak zminimalizować stres. Dowiesz się jak przedstawić treść i wykorzystać psychologiczne techniki sprzedaży aby publiczność bez trudu zrozumiała zagadnienia i kupiła Twój przekaz. Nauczysz się wykorzystywać techniki perswazji, które przekonują inwestorów, wzbudzają zaangażowanie pracowników i nakłaniają klientów do działania, które zaplanowałeś. Nauczysz się przygotowywać i prowadzić skuteczną prezentację.

Wiedza nabyta na szkoleniu


Metodologia szkolenia

Szkolenie polecamy dla:
Pracowników i managerów działów marketingu i sprzedaży, finansów i logistyki, spotykających się w swojej pracy z koniecznością prowadzenia prezentacji , właścicieli małych i mikro firm.

Czas trwania szkolenia: 2 dni

Program szkolenia

1.    Przygotowywanie prezentacji

2.    Metody przyciągania uwagi

3.    Minimalizacja niespodzianek

4.    Komunikacja wizualna

5.    Komunikacja werbalna – ożywienie prezentacji

6.    Dostosowanie prezentacji do odbiorcy

7.    Zasady prowadzenia prezentacji (język ciała, kontakt wzrokowy, gesty, wyraz twarzy, ton głosu, tempo, niespodzianki, kontrola czasu)

8.    Zakończenie prezentacji

9.    Zasady skutecznej prezentacji – podsumowanie

10.    Niezbędnik prezentera

11.    20 kroków by zachwycić odbiorców.

 

Copyright 2010 COMARTIN
Created and supported by VISUALITY