Szukaj w serwisie

Marketing 360˚ , Marketing zintegrowany i Marketing 3D Czyli jak uwieść klienta

Opis szkolenia

Wielkie marki zbudowały swój sukces na jeszcze większej komunikacji. Ta strategia zawsze się będzie sprawdzać ale, dawniej komunikacja była jednostronna. Nie było konwersacji…  Nadawano reklamy telewizyjne na 3 kanałach, a odbiorca nie miał nawet pilota, żeby je przełączyć. Więc firmy były dumne, że komunikują się z konsumentem, bo on przecież nie miał nawet możliwości, żeby uciec przed tym komunikatem… Teraz każdy może uciec, przełączyć kanał na jeden z kilkudziesięciu innych, mają większy wybór produktów, mogą nawet założyć blog na temat TWOJEJ firmy, mogą nieustannie wypowiadać się na jej temat (marketing szeptany) dobrze, albo źle… Mogą także, będąc w sklepie, sprawdzić w telefonie kto jeszcze sprzedaje taki produkt i za ile…  Koszmar? Bynajmniej. To po prostu nowa szansa. Szansa na rozpoczęcie prawdziwej konwersacji. Może być wykorzystana dzięki marketingowi 360 stopni.

Cel szkolenia
Zaznajomienie uczestników z najnowszymi tendencjami i strategiami w komunikacji marketingowej.
Zmiana podejścia do strategii reklamy w mass mediach i planowania mediów.
Poznanie nowej perspektywy alternatywnych form komunikacji otaczającej konsumenta 360 stopni dookoła (marketing szeptany, marketing relacji, ambush marketing, media społecznościowe, event marketing, sponsoring i wiele innych).

Korzyści dla Ciebie i firmy
Zwiększenie efektywności kampanii reklamowych firmy i nawiązanie świeżych więzi z konsumentem, opartych na pełnych emocji i ważnych dla jednostki doświadczeniach. Więzi, które na długo zakorzenią się i doprowadzą do częstszych zakupów i lojalności wobec marki. 

Wiedza nabyta na szkoleniu

Szkolenie polecamy dla:
Pracowników i menedżerów działów marketingu , właścicieli małych i średnich firm.

Czas trwania szkolenia: 2 dni

Program szkolenia

1.    Zmiany postaw i oczekiwań konsumentów
2.    Zmiany sposobu komunikowania się  konsumenta z marką. Wzrost siły jego opinii.
3.    Przyczyny spadku skuteczności komunikacji.
4.    Tendencje w komunikacji marketingowej ostatnich lat:

5.    Podział instrumentów komunikacji
6.    Rodzaje kampanii promocyjnych
7.    Kreatywne aspekty reklamy
8.    Przygotowywanie strategii reklamy marketing zintegrowanego
9.    Dostosowanie rodzaju i kanałów komunikacji do potrzeb i strategii marki
13.    Przykłady efektywnej komunikacji 360˚
14.    Warsztaty (marki, które odniosły sukces w komunikacji 360˚, symulacja procesu tworzenia komunikacji 360˚ dla nowej marki)

Copyright 2010 COMARTIN
Created and supported by VISUALITY