Szukaj w serwisie

Komunikacja Marki Sztuka perswazji i relacji

Opis szkolenia
Komunikacja marki odbywa się bez względu na to czy ją zaplanujemy czy nie – dlatego zintegrowane podejście do komunikacji marketingowej skupia się nie tylko na planowaniu klasycznych form promocji, ale koncentruje się na zdefiniowaniu wszystkich kluczowych punktów styku z konsumentem, tak aby w spójny sposób kreować pożądane doświadczenie konsumenta z marką.
Czy to oznacza, że klasyczne formy promocji, utożsamiane z kampaniami ATL tracą na znaczeniu? Nie, ale oznacza to, że stanowią tylko jedno z narzędzi w całym procesie komunikowania się marki z konsumentem.

Korzyści dla Ciebie i firmy
Kreatywna i skuteczna komunikacja marki wyróżnia ją na tle konkurencji i pozwala konsumentom poznać a co więcej utożsamić się z przekazem i wartościami reprezentowanymi przez markę. To jeszcze nie wszystkie elementy sukcesu rynkowego, ale strategiczny krok w dotarciu do klienta. Umiejętność przekonania odbiorcy, że kierowany do niego produkt został właśnie dla niego stworzony otwiera drogę sprzedaży i przyczynia się do zwycięstwa. Na szkoleniu dowiesz się jak dotrzeć do konsumenta i przekazać mu komunikat, któremu nie będzie mógł się oprzeć a który będzie pierwszym krokiem do sukcesu marki.

Wiedza nabyta na szkoleniu:


Metodologia szkolenia

Szkolenie polecamy dla:
Pracowników i managerów działów marketingu, odpowiedzialnych za zarządzanie marką lub grupą marek, lub za działania związane z promocją i reklamą marki, właścicieli małych i mikro firm poszukujących metod skutecznej promocji swojej działalności.

Czas trwania szkolenia: 2 dni

Program szkolenia

1.    Strategia komunikacji marketingowej

2.    Skuteczna komunikacja:

3.    Komunikacja do klienta indywidualnego a komunikacja do klienta instytucjonalnego

4.    Planowanie komunikacji marketingowej

5.    Reklama

6.    Promocja sprzedaży

7.    Public Relations

8.    Marketing bezpośredni

9.    Sponsoring i Event marketing

10.    Media społecznościowe i ich wpływ na marketing

11.     Narzędzia komunikacji w sieci, charakterystyka, sposoby wykorzystania

12.    Efektywność mediów i komunikacji

 

Copyright 2010 COMARTIN
Created and supported by VISUALITY