Szukaj w serwisie

Telemarketing – jak sprzedawać i jak obsługiwać klienta przez telefon

2 dni szkoleniowe

Uczestnicy: zespół callcenter, handlowcy, specjaliści BOK

Cele
Rozwój umiejętności w zakresie aktywnej sprzedaży i obsługi klienta przez telefon.

Grupa docelowa
Pracownicy działów telesprzedaży, telemarketingu oraz inni realizujący obsługę klientów lub sprzedaż produktów, usług przez telefon.

Efekty dla uczestników

Wypracowanie postawy akceptacji i zadowolenia z pełnionej roli telesprzedawcy
Podniesienie kompetencji sprzedażowych dla zmaksymalizowania efektów sprzedaży;
Nazwanie swoich silnych stron w realizowaniu telefonicznych rozmów sprzedażowych
Właściwe przygotowanie do telefonicznej rozmowy sprzedażowej
Umiejętne nawiązanie kontaktu z klientem i rozpoznawanie potrzeb
Nauka sprzedawania korzyści w odpowiedzi na oczekiwania klienta
Identyfikowanie obiekcji i radzenie sobie z nimi
Podnoszenie wrażliwości na sygnały zakupu – zamykanie sprzedaży
Trening komunikacja z klientem w trakcie procesu sprzedaży przez telefon – praca z dyktafonem, kamera lub w oparciu o autentyczne nagrania rozmów z klientami

Efekty dla organizacji

Program szkolenia

Narzędzia

Copyright 2010 COMARTIN
Created and supported by VISUALITY