Szukaj w serwisie

System zarządzania procesami biznesowymi

2 dni szkoleniowe

Uczestnicy: managerowie wyższego i średniego szczebla, wybrani specjaliści

Cele szkolenia
Urealnienie zarządzania procesowego wdrożonego w ramach systemu ISO 9000:2008 i uzyskanie z niego korzyści przez poznanie i opanowanie podstawowych modeli, metod i narzędzi zarządzania procesowego.

Korzyści dla uczestników
Uczestnicy szkolenia uzyskają wiedzę pozwalającą lepiej rozumieć:

W wyniku szkolenia uczestnicy nabiorą umiejętności pozwalające:

Korzyści dla organizacji

Program szkolenia

Dzień 1 - Koncepcje i praktyka zarządzania procesowego

Dzień 2 - Metody i narzędzia zarządzania procesowego

Metodyka szkolenia
Treść szkolenie przystosowana jest do specyfiki procesów w organizacji klienta (produkcja, usługi, sprzedaż itd.) oraz aktualnego zaawansowania zarządzania procesowego. Części wykładowe szkolenia ilustrowane są slajdami, natomiast do eksperymentów praktycznych wykorzystywane są rekwizyty materialne i aplikacje komputerowe. Uczestnicy szkolenia otrzymują zestaw materiałów drukowanych do wykorzystania na zajęciach oraz aplikacje i szablony Excela do własnych ćwiczeń rozwojowych oraz do zastosowania jako narzędzia do rozwiązywania niektórych problemów zarządzania procesowego.

 

Copyright 2010 COMARTIN
Created and supported by VISUALITY