Od 1993 roku już ponad 10 tys. osób ukończyło szkolenia prowadzone przez COMARTIN.
COMARTIN:
METODOLOGIA REALIZACJI SZKOLEŃ
Celem stworzonego przez nas systemu pracy jest nawiązanie długofalowej współpracy z klientem poprzez kompleksową obsługę szkoleniową i doradczą. Jest on realizowany zgodnie z przedstawionym schematem:
Obszary działalności naszej firmy
KOMPLEKSOWY CYKL SZKOLEŃ MENEDŻERSKICH
Dwu- lub trzydniowe zamknięte warsztaty szkoleniowe, podczas których łączymy teorię z praktyką potrzebną menedżerom do skutecznego działania w warunkach wolnej konkurencji.
KOMPLEKSOWY CYKL SZKOLEŃ DLA HANDLOWCÓW
Podczas jedno- lub dwudniowych zamkniętych warsztatów szkoleniowych, przygotowanych jako cykl uzupełniających się modułów, przekazujemy w atrakcyjnej formie narzędzia, zwiększające efektywność działania pracowników liniowych i służb sprzedażowych.
KONSULTACJE INDYWIDUALNE
Konsultacje indywidualne są efektem naszej dotychczasowej pracy szkoleniowo-doradczej. Traktujemy je jako bardzo efektywny sposób przekazywania wiedzy naszych specjalistów. Kontakt indywidualny, intensywna 6-8 godzinna praca w oparciu o analizę przypadków przygotowanych przez zleceniodawcę wsparta wiedzą konsultanta sprawia, że ten rodzaj współpracy cieszy się coraz większym zainteresowaniem naszych klientów.
CYKLE SZKOLEŃ OTWARTYCH
W trakcie realizacji szkoleń otwartych stawiamy sobie za cel korzystanie z doświadczeń uczestników reprezentujących różne branże. W ten sposób wzmacniamy siłę przekazu wiedzy teoretycznej, która stanowi podstawę sukcesu we współczesnym świecie biznesu.
USŁUGI DORADCZE
Od dwóch lat obserwujemy wyraźny wzrost zainteresowania klientów naszymi usługami, które są oparte na zasadach konsultingu skierowanego na proces. Oznacza to, że konsultant włącza się do pracy w zespołach klienta, spełniając również funkcję moderatora pracy zespołowej. Taka forma doradztwa pozwala łączyć wiedzę konsultanta z wiedzą istniejącą w organizacji klienta.
BADANIE RYNKU
Badanie rynku traktujemy jako usługę uzupełniającą dla naszych klientów zewnętrznych, dla których realizujemy cykle szkoleń. Najczęściej prowadzimy systematyczne pomiary satysfakcji klientów z poziomu usług świadczonych przez zleceniodawcę.
PROMOCJA FIRM PARTNERSKICH
COMARTIN współpracuje na zasadach partnerskich z firmami, które charakteryzuje filozofia zarządzania przez jakość. Firmy te skoncentrowane są na ustawicznym podnoszeniu satysfakcji klienta i jednocześnie odznaczają się surowym przestrzeganiem zasad czystej praktyki w biznesie.