Szukaj w serwisie

Praktyczne zarządzanie Marką w internecie SEM i SEO – jak osiągnąć wysoką pozycję w wyszukiwarce


Treść szkolenia: 
Szybkość rozwoju internetu oraz nowoczesnych narzędzi e-reklamy jest reakcją na zmiany w preferencjach internautów. Gdy jedno z narzędzi e-promocji zaczyna tracić na skuteczności, natychmiast ewoluuje lub jest zastępowane innymi. Skutkuje to ogromną dynamiką zmian i koniecznością szybkiego dostosowania działań marketerów do nowych warunków. Dlatego w internecie nie zawsze wygrywa ten, kto wyłoży więcej pieniędzy na reklamę. Większą siłą przebicia mają Ci, którzy potrafią w skuteczny sposób wykorzystać ogólnodostępne mechanizmy oraz nawyki internautów. Szkolenie ma formę warsztatów z elementami mini wykładów. Zawiera praktyczne omówienie wielu mechanizmów i metod, pozwalających zoptymalizować nakłady na e-reklamę. Podczas szkolenia całościowo i zrozumiale tłumaczone są podstawowe zagadnienia SEM oraz  SEO, ich znaczenie i funkcjonalność w reklamie internetowej. Oprócz warstwy merytorycznej szkolenie zawiera konkretne studia przypadków, ilustrujące przekazywaną wiedzę na przykładach i w trakcie ćwiczeń praktycznych. 

Korzyści dla Ciebie i Twojej firmy
Dowiesz się, czy można zoptymalizować działania e-reklamowe firmy aby skuteczniej  wypromować Waszą markę/produkt. Nauczysz się jakie działania zwiększą ruch na stronie internetowej Twojego produktu, a jakie wypromują Twoją stronę i umieszczą ją wysoko w naturalnych wynikach wyszukiwanie w Google. Poznasz narzędzia i metody efektywnego wybierania słów i wyrażeń kluczowych, decydujących o łatwej dostępności Twojej platformy internetowej dla klienta, a także jak ustrukturyzować stronę w sposób przyjazny dla Google, jak zoptymalizować stronę aby podnieść jej pozycję w wyszukiwarkach. Dowiesz się także co to jest reputacja, dlaczego jest ważna i jak ją wykorzystać w skutecznym zarządzaniu stroną internetową.

Wiedza nabyta na szkoleniu


Szkolenie szczególnie polecamy dla:
Pracowników i managerów działów marketingu, odpowiedzialnych za kontrolę działań reklamowych. Pracowników działów marketingu, właścicieli małych i mikro firm poszukujących metod oraz sposobów na  skuteczną promocję usług i produktów w internecie.

Metodologia szkolenia
Szkolenie ma charakter praktyczny i w pełni warsztatowy. Wszystkie mechanizmy oraz przypadki pokazywane są na bieżąco  w internecie oraz bezzwłocznie omawiane
Czas szkolenia: 2 dni

Program szkolenia:
1. Charakterystyka odbiorcy reklamy w internecie.

2. Definicje i terminy: SEM, SEO, Web Usability i SEM Usability, Kampanie SEM/PPC, czyli reklama w wyszukiwarkach,

3. Wyszukiwarki internetowe jako podstawowe narzędzia pozyskiwania Klientów w internecie.

4. Search Engine Optimization (SEO) – praktyczne wykorzystanie mechanizmów wyszukiwania wyróżniające ofertę

5. Zasady redagowania oraz przygotowania tekstów i ofert na potrzeby wyszukiwarek.
6. Zasady nawiązywania oraz utrzymywania relacji z klientem przez internet.

 

Copyright 2010 COMARTIN
Created and supported by VISUALITY