Opis szkolenia
Wielkie marki zbudowały swój sukces na jeszcze większej komunikacji. Ta strategia zawsze się będzie sprawdzać ale, dawniej komunikacja była jednostronna. Nie było konwersacji… Nadawano reklamy telewizyjne na 3 kanałach, a odbiorca nie miał nawet pilota, żeby je przełączyć. Więc firmy były dumne, że komunikują się z konsumentem, bo on przecież nie miał nawet możliwości, żeby uciec przed tym komunikatem… Teraz każdy może uciec, przełączyć kanał na jeden z kilkudziesięciu innych, mają większy wybór produktów, mogą nawet założyć blog na temat TWOJEJ firmy, mogą nieustannie wypowiadać się na jej temat (marketing szeptany) dobrze, albo źle… Mogą także, będąc w sklepie, sprawdzić w telefonie kto jeszcze sprzedaje taki produkt i za ile… Koszmar? Bynajmniej. To po prostu nowa szansa. Szansa na rozpoczęcie prawdziwej konwersacji. Może być wykorzystana dzięki marketingowi 360 stopni.
Cel szkolenia
Zaznajomienie uczestników z najnowszymi tendencjami i strategiami w komunikacji marketingowej.
Zmiana podejścia do strategii reklamy w mass mediach i planowania mediów.
Poznanie nowej perspektywy alternatywnych form komunikacji otaczającej konsumenta 360 stopni dookoła (marketing szeptany, marketing relacji, ambush marketing, media społecznościowe, event marketing, sponsoring i wiele innych).
Korzyści dla Ciebie i firmy
Zwiększenie efektywności kampanii reklamowych firmy i nawiązanie świeżych więzi z konsumentem, opartych na pełnych emocji i ważnych dla jednostki doświadczeniach. Więzi, które na długo zakorzenią się i doprowadzą do częstszych zakupów i lojalności wobec marki.
Wiedza nabyta na szkoleniu
Szkolenie polecamy dla:
Pracowników i menedżerów działów marketingu , właścicieli małych i średnich firm.
Czas trwania szkolenia: 2 dni
Program szkolenia
1. Zmiany postaw i oczekiwań konsumentów
2. Zmiany sposobu komunikowania się konsumenta z marką. Wzrost siły jego opinii.
3. Przyczyny spadku skuteczności komunikacji.
4. Tendencje w komunikacji marketingowej ostatnich lat:
5. Podział instrumentów komunikacji
6. Rodzaje kampanii promocyjnych
7. Kreatywne aspekty reklamy
8. Przygotowywanie strategii reklamy marketing zintegrowanego
9. Dostosowanie rodzaju i kanałów komunikacji do potrzeb i strategii marki
13. Przykłady efektywnej komunikacji 360˚
14. Warsztaty (marki, które odniosły sukces w komunikacji 360˚, symulacja procesu tworzenia komunikacji 360˚ dla nowej marki)