3 grupy x 2 dni, 34 osoby
PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY- TRENING TECHNIK PERSWAZJI
trener: Marcin Chodorowski
Cele szkolenia
Przekazać w przystępny i praktyczny sposób reguły i zasady opisane w psychologii społecznej związane z wywieraniem wpływu na innych. Źródłem i inspiracją programu szkoleniowego są wyniki badań dotyczące perswazji / wywierania wpływu jak również decyzji zakupowych klientów.
Od 2010 roku program ten jest najczęściej zamawianym produktem szkoleniowym przeznaczonym dla handlowców.
Efekty dla uczestników
Po tym szkoleniu, handlowcy zaczną nie tylko identyfikować mechanizmy związane z relacjami międzyludzkimi. Zaczną również w sposób świadomy rozpoznawać i wykorzystywać techniki wywierania wpływu w celu budowania obopólnie korzystnych relacji handlowych z klientami firmy.
Efekty dla organizacji
Przyrost liczby zadowolonych klientów, którzy skorzystali z usług firmy.
Program szkolenia
Narzędzia
Przed szkoleniem, trener przeprowadzi audyt – rozmowy z wybrana grupą handlowców w celu przygotowania analizy przypadków odpowiadających realiom, w których funkcjonuje.
Szkolenie prowadzone będzie w formie typowych zajęć warsztatowych z dużą dozą interakcji pomiędzy trenerem a uczestnikami. Słuchaczom przedstawione zostaną podstawowe zagadnienia (w postaci prezentacji, filmów, scenariuszy), a następnie wykonane będą ćwiczenia w oparciu o skrypt i przygotowane materiały pomocnicze. Przewidziana jest praca z kamerą i analiza zarejestrowanych etiud ilustrujących techniki perswazji.
Ćwiczenia realizowane będą indywidualnie i w zespołach. Jako przerywnik wykorzystany zostanie quiz wiedzy z produktów i usług oferowanych przez firmę. Treść pytań zostanie przygotowana we współpracy ze Zleceniodawcą. Wyniki poszczególnych ćwiczeń będą oceniane bezpośrednio po ich zakończeniu. Taka forma pracy pozwoli instruktorowi na elastyczne dopasowanie szczegółowych elementów szkolenia do profilu i oczekiwań uczestników.